2014. április 26., szombat

17. Rész -Újabb bonyodalom-

Kedves Olvasók! Igen, új rész!! :D Nem húznám a szót, komizzatok, pipáljatok, iratkozzatok fel!! Pusszancs!! :*
Nórii ;)

----------

*Louis szemszöge*

Most azonnal beszélnem kell Ginával! Ez igaz lenne? Persze, hogy igaz! El miért hazudna ilyet? Ezzel csak fényesíti Ginát.
-Gina, beszélhetünk?
-Hát persze!-vágta rá.
-Tényleg voltál El-nél? Tényleg megbeszéltétek? Tényleg kibékültetek?-halmoztam rá a kérdéseket.
-Igen, igen éééés... IGEN!!-válaszolta.
-De mégis miért? Vagy hogy jött ez az ötlet? Mi történt veled?
-Hosszú sztori.-mosolygott.
-Éppenséggel én most úgyis ráérek.-nevettem.
-Igazad volt, én okoztam sérülést, én is hoztam rendbe. Elmentem hozzá bocsánatot kérni. Meg is bocsájtott, aztán leültünk beszélgetni. Tudni akarta mi is volt ez az egész. Zárójelben hozzáteszem ő kezdeményezte, de mindegy. Elmeséltem neki mindent, elejétől a végéig, mindent. Furcsa, de megértett. Jobban megnyíltam előtte, mint bárki előtt, pedig akkor még nem békültünk ki igazán. Nagyon érdekes! Pont előtte nyíltam meg legjobban, akit akkor még utáltam. És végül kibékültünk, szóval most barátnők vagyunk, azt hiszem. Ő mindezt hogy mesélte el? Gondolom ő mondta el.
-Valahogy így. Nagyon örülök nektek! A két csaj, akiket a világon legjobban szeretek, a testvéreimen kívül, kibékültek. Ez olyan megható!!-a végét már elvicceltem.
-Tommo! Te olyan hülye vagy!-nevetett.
-Hülye baráthoz hülye arát illik!-öleltük meg egymást.
-Várjál csak! Most kapcsolok! Te hülyének neveztél?
-Igen!-válaszoltam fülig érő mosollyal.
-Bolond!-ütött játékosan a vállamba.

*Harry szemszöge*

Éppen a konyhában tevékenykedtem, mikor azt vettem észre, hogy Louis és Gina hatalmas mosollyal az arcukon jönnek le a lépcsőn.
-Itt meg mi történt?-csodálkoztam.
-Kibékültünk.-mosolygott Gina.
-Ennek örülök drágám!-húztam magamhoz és egy csókot leheltem ajkára.
Viszonozta gesztusomat, majd folytattuk a csókcsatát.
-Gyerekeeek!!-szólt ránk Niall.-Legalább akkor szobára menjetek! Itt valakinek még nincs barátnője!
-Óóó. Elnézést Niall.-színlelte Gina a szomorú arcot.
-Köszönöm!-játszotta magát tovább.
Nem bírtuk tovább, az egész banda iszonyatos nevetésbe tört ki.
-Halihóóó!! Megérkeztünk!-hallottuk meg az ismerős hangokat.
-Dani, Liam!-futott Gina hozzájuk.-Sziasztok! Milyen volt? Meséljetek!
-Párizs egyszerűen csodás!-mosolygott boldogan Dani.
-Éljen az ifjú pár!-kiabált Niall.
-Niall, azt az esküvő után szokták kiabálni!-világosítottam fel.
-Az nem baj! Erről jut eszembe! Mikor lesz az esküvő?
-Még azt nem tudjuk!-válaszolta Liam. Valószínűleg még a turné előtt. Legalábbis én mindenképpen úgy szeretném.-pillantott Dani felé.
-Én is!-nyugtatta meg Dani.
Ahogy észrevettem, ma Niall eléggé fel van pörögve. Talán neki is kéne egy barátnő. Ezt még megvitatom Ginával is, hogy érdemes lenne-e neki szerezni.

*Gina szemszöge*

Most jutott eszembe!! Dani-nak nemsokára szülinapja! A buli! Azonnal össze kell hívjam a bandát, mihelyst elmegy.
-Nekem most már mennem kell! Legyetek jók! Sziasztok.-köszönt el.
Amint elhagyta a házat, én szülinap üzemmódba léptem.
-Gyerekek! Bulit kell szerveznünk, gyertek!
-Mégis miféle bulit?-értetlenkedett Zayn.
-Dani-nak lesz születésnapja. Gondolom az övét, nem?-magyarázta Liam.
-De!-vágtam rá.-Srácok! Hol legyen? Ki mit vállal? Gyerünk, gyerünk!-próbáltam lelkesíteni őket.
-Én tudok egy jó klubot, ahol zárt körű bulit tudnánk csinálni.-mondta Zayn.
-Zayn, a helyszínt te intézed, Liam és én megcsináljuk a vendéglistát, Niall, te gondoskodhatsz a kajáról, piáról, de a tortát ne felejtsd el! Harry és Louis, ti segítetek nekem a vásárlásban és dekorációban. Persze hogy ti sem maradjatok ki semmiből.-kacsintottam.

*1 hét múlva*

-Ne less!-szóltam rá.
-Nem lesek, de mikor érünk már oda?-türelmetlenkedett Dani.
-Mindjárt ott vagyunk, már csak néhány lépés.-nyugtattam meg.
Kinyitottam előtte az ajtót, egy kézmozdulattal jeleztem a többieknek, majd lerántottam a szeméről a kendőt.
-MEGLEPETÉÉÉS!!-ordították.-Boldog Szülinapot Daniii!!
-Úristen, köszönöm!-csillogott egy könnycsepp a szemében.-Nagyon aranyosak vagytok!
-Itt az ideje bulizni!!!-ordította Niall, majd a DJ elkezdte keverni a zenét, egyre hangosabban. A buli remek volt, láthatóan mindenki jól érezte magát, csak egy valakit nem találok a nagy tömegben. El-t. Hová tűnhetett?

*Eleanor szemszöge*

A buli remek, a hangulat forró. Már megittam néhány pohárral és nem éppen a kevés alkoholtartalmú piákból ittam. Egy helyes pasi éppen engem bámul rá kéne mozdulni, vagy nem? Tegye meg ő, az első lépést? Hagyjuk, majd én, úgyis eleget ittam, nem vagyok félénk típus.
-Szia.-ültem le mellé.
-Hellóóó!-mért végig most már közelebbről.-Hogy hívnak?
-El.
-Nos, El. Nincs kedved egy kicsit szórakozni?
-Dehogynem!-vágtam rá.
-Gyere!-emelt fel, én pedig lábaimat dereka köré kulcsoltam, nem foglalkozva a többi emberrel. Aznap éjszaka egy oltári nagy baklövést követtem el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése